zondag 30 augustus 2009

eerste donsje is geboren




Na een spannende dag kwam ik vanmorgen vroeg uit bed en vloog direkt de voliere in om te kijken hoe het met de eitjes ging... Ik hoorde duidelijk piepen maar helaas nog geen donsje, uurtje later ging ik weer kijken wilde weten of er barstjes in het eitje te zien was, tot mijn verbazing keek ik naar een klein roze piepertje, denk dat heel Moordrecht kon horen dat ons eerste donsje was geboren hahahaha... Louise en ik gelijk foto's gemaakt en als een speer op het valkparkieten forum gezet..


Tja en dan ben ik natuurlijk niet meer weg te krijgen bij ons donsje, dus klein kwartiertje later ga ik naar het blok en dacht dat ik wit wegtrok, zag ons donsje niet meer.. Ik zeg die is opgegeten, ik stond op een klein huishoudtrapje en hoorde ineens beneden iets piepen, zie daar ons kleine donsje Sid op de koude grond liggen ik werd steeds witter.. Ik leg snel Sid terug om vervolgens naar mijn pc te rennen en een hulpkreet op het forum geknald, gelukkig reageerde heel snel Caroline waar ik vorig jaar Kinky vandaan heb, ze schreef dat waarschijnlijk Sid aan een van de ouders is blijven plakken omdat hij nog nat was, dus ik moest hem even goed warm blazen in mijn hand en weer terug leggen I did that gelijk!!!!! Pfffffffffffffffffffffffffffff Nu op dit moment gaat het nog steeds goed met Sid, hoop dat de nacht snel gaat en Sid morgen mij weer goedemorgen piept... Ga nu even met Louise en onze hondjes het park in want ik moet even ontstressen hahahahaha... wordt uiteraard vervolgd!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten