woensdag 23 september 2009

Sid heeft zijn eerste zaadjes gegeten..

Vandaag weer een leuke doorbraak, Sid heeft zijn eerste zaadjes gegeten. Ik heb vanmorgen een trosgierstje in de couveuse gelegd, Sid hoefde er niet lang over na te denken om te kijken en al snel te proeven hiervan Grin..

Zijn verenpakkie is een chaos maar goh wat een lief en ondernemend valkje..

Ellie is een heel zachtaardig en rustig valkje een echte kroelkip gaat zij worden...

Manny wil graag in het guiness book of records die heeft een volume dat wil je niet horen Wink..

Eddie zijn ontwikkeling gaat onwijs goed nu, ook hij is donsje af .. Staat als eerste bij de deur als het dinertime is...

Louise en ik hebben besloten dat wij een gezinsuitbreiding gaan doen van 4 valkjes Grin...
We hebben de ruimte, voor inteelt hoeven wij dus niet bang te zijn.. Kan ik lekker de hele winter met ze bezig zijn zodat ook zij supertam zijn als ze de voliere in gaan...
Denk dat de namen iets zullen veranderen als ik weet of het poppetjes zijn of mannen.. Maar goed dat komt vanzelf...

Ik heb Sid zijn eerste hapjes aan de trosgierst uiteraard gefilmd, probeer deze vanavond te bewerken...

Als Eddie op zijn pa gaat lijken, gaat hij Nicky junior heten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten